Rullar på...

Känns som att det mesta bara rullar på just nu... vet inte om det är positivt eller negativt. Dagarna går bara, iaf vardagarna och vet inte vad jag gör egentligen. Antar att jag inte gör så mycket...

Har sjukt mycket träningsvärk i mina ben idag men det hindrade inte mig från att köra ett spinningpass i morse, dock blev träningsvärken värre!! Har hunnit med att ha lektion också innan det blev dags för jobb, vilket jag fortfarande gör, jobbar alltså, även om J sover sedan en timme tillbaka.

Idag roade vi oss med att baka kladdmuffins. Smakade typ som kladdkaka vilket var väldigt gott, vi har hunnit äta ett helt gäng redan!! J tyckte iaf att det var väldigt roligt att få röra om i smeten och det är väl så gott som det enda han pratat om resten av dagen. Vi kanske borde baka lite oftare...


Blev så goda!!!

Har inget mer vettigt att säga idag...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0