Rörigt värre!

Den är kvällen blev verkligen inte som planerat...

Ikväll var det från början meningen att jag skulle äta middag med au pairen som tagit över i Emma B värdfamilj. Sedan gick det över till att vi skulle ta en fika för att sluta med att hon var tvungen att göra något annat. Då blev det istället bestämt med Bodil att vi skulle ut och äta middag i Rio. Först blev hon försenad för att hon satt hos frisören, sedan måste det ha varit någon bilolycka eller så ppå vägen för hon satt helt stilla i trafiken. Då klockan närmade sig 10 kände vi att det inte var någon idé längre så vi vände båda hemåt. Haha den här kvällen gick verkligen inte vår väg men inte deppar jag för det!!

Istället hann jag gå runt lite i Rio, köpte mig bland annat en "pop-up"-map över DC så nu kan jag nog ta mig fram lite varstans! Var ganska häftigt att stå vid vattnet också och kolla när himlen lyste upp av blixtrar. Enda sedan tidigt imorse så har det regnat och blixtrat och dundrat hela dagen!! Börjar bli lite trött på det hela...

På grund av detta härliga oväder så vaknade jag 05.30 imorse och kunde inte somna om, hur kul är det när man inte behöver gå upp förrän 7?! Hörde iaf att J var upp strax innan halv sju och började leka med sina leksaker så gick in och la mig hos honom istället, skulle ju ändå börja jobba snart... Givetvis väntade han på mig med en härligt stinkande blöja, ibland så är det inte alltid medvind!!

För övrigt så har det inte hänt så mycket idag. Har tränat och skrivit ihop en outline till min uppsats som ska in imorgon. Är inte riktigt van vid det här att behöva fixa en outline och thesis när jag skriver uppsatser. Men det är bara och vänja sig!!


Dessa ord vill jag leva efter!!

Borde kanske sova nu...


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0