Paket!!

Åh fick världens bästa överraskning idag när jag kom, där precis utanför dörren låg ett stort paket och väntade på mig!! Nog för att det är roligt när man får mail och så men det finns inget som går upp emot när man får ett kort eller paket skickat på posten hemifrån, man blir verkligen överlycklig!!!

Detta var vad som fanns i paketet från familjen:


"roll on"-deo och svenskt godis är så efterlängtat, framförallt djungelvrålen eftersom de inte har något som knappt liknar lakrits i detta land! Tack så mycket familjen!!!

Känner verkligen vilken annan känsla jag har i kroppen idag. Igår regnade det och jag var halvdålig, idag så skiner solen, jag mår bättre än gårdagen och jag får paket på posten. En underbar känsla!

Något som hjälper min härliga känsla är att jag och Karolina har bokat bussbiljetter till New York idag. Vi tog en fika på Starbucks för att boka biljetter, så på lördag morgon, kl.03.30 tar bussen mig, Karolina och Emma till New York. Ska bli helt underbart, vi har kollat vädret och än så länge visar det sol så det håller vi tummarna för! Dagen ska alltså spenderas i the Big Apple och sedan tar vi bussen tillbaks på kvällen. En snabbvisit men så värt att få spendera en hel dag där, bussen kostar bara 42 dollar tur och retur, så är så verkligen prisvärt!

Nehe äta lite mer djungelvrål, var tvungen att öppna en påse på en gång!!

Snart kommer J hem från skolan och då blir det jobb resten av det här dygnet. Eftersom solen skiner idag kanske vi kan passa på att ta oss ut till lekparken, var ett tag sen!

Håller tummarna för att jag inte blir sämre igen utan fortsätter att gå och rätt håll, kanske kan ta mig till gymmet imorgon då!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0