Outfit - check!

Idag for jag och Karolina till Party City för att fixa outfit till lördagens äventyr! Efter lång letan, kaffe på starbucks och mycket tvekan så är de äntligen införskaffade!! Vad det blev avslöjas på lördag! Tyvärr så blev det kanske inte så fyndigt som jag hoppats men det funkar ändå!!

Idag kom både J och D hem så nu är allting som det ska igen!

Vi kommer behöva lämna in min bil för lagning vilket D trodde skulle kunna ta 1-2 veckor. Hjälp! Vad ska jag göra under den tiden?!

Fick ett roligt mail från min instructor idag där det stod att jag måste välja ett ämne till essay 3 och skriva ihop en outline till imorgon, jippi hurra!! Så har suttit och sökt en massa fakta idag, vilket visade sig vara svårare att hitta än vad jag trodde. Men har iaf lyckats hitta lite grann och skrivit ihop en outline! Så är nu redo för morgondagens lektion så därför ska alla bilar hålla sig borta från mig imorgon så jag kan ta mig till lektionen!! Tror inte att min instructor kommer tro mig någon mer gång om jag säger att jag är frånvarande pga bilolycka. Var nästan pinsamt att skriva det till henne denna gång, aldrig att hon kommer tro det en tredje gång!

Jag hoppas verkligen att alla bilbekymmer kan försvinna nu!!! Vill verkligen inte att något mer ska hända och kör så sjukt försiktigt numera att inget borde kunna hända, men iofs så kan man ju aldrig lita på de andra förarna..

Blev överraskad över att städerskan plingade på dörren imorse, D hade glömt bort att säga att hon skulle komma, men har iaf fått ett städat rum idag vilket aldrig är fel. Iofs var det inte så länge sedan jag städade det själv men ändå!

Hoppas verkligen på bättre väder imorgon, har regnat och varit grått ett par dagar!


Over and Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0