New York!!

Har haft ett helt crazy dygn vilket förklarar varför jag är så oerhört slut idag och har fötter som värker!!

Natten till lördag for vi in till DC för att ta bussen till NYC som avgick 03.30. Framme i New York strax innan 8, efter alldeles för lite sömn, så smakade det gott med bagels till frukost!!!

Orkar inte gå in i detalj vad vi gjorde hela dagen men vi hängde en hel del i Central Park, vi besökte Times Square, Tiffanys och Grand Central Station. Sedan blev det ett par timmar köande och fotande uppe i Empire State Building, vilken utsikt det var!!

Med värkande fötter och ben så var det riktigt skönt för oss att sätta oss på bussen och börja resan tillbaka till DC, som typiskt nog blev en timme försenad!

Nehe nu får bilder säga resten!!

Central Park!












Times Square!

Ser ni oss?!









Empire State Building!






















Trots min trötthet så måste jag skriva klart min skrivuppgift som ska in i morgon, börjar även jobba om 1,5 h så gäller väl att sätta fart nu...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0