Movienight

Så försvann den lediga dagen och kan väl inte påstå att det blev mycket gjort!!

Dagens olycka har jag skjutit åt sidan, orkar inte tänka på det längre! Kvällen spenderades med mycket trevligt sällskap! Karolina kom över och vi beställde pizza och kollade på den här gamla godingen!


Var länge sen jag såg den och vi fick oss ett par härliga skratt åt tragiska ungdomar och 90-talets (o?)charm!

var välbehövligt att bara ha en tjejkväll med en massa snack och inga krav, inga bekymmer med bilar, värdfamiljer, pojkar etc..

Hade ett intressant spinningpass idag! Först så var det en gubbe som stirrade en massa på mig, vet inte om det var för att jag såg konstig ut, svettig, söt eller what ever. Skumt var det! Sedan är det en kvinna som ofta är på det här passet och jag förstår verkligen inte vad hon håller på med! Från sekunden vi börjar tills vi slutar så ser hon ut som att hon håller på och dör eller något.. Det är en sådan smärta i hennes ansikte att jag verkligen inte förstår mig på vad hon gör där! Ska inte träning vara lite kul iaf?!

Imorgon förmiddag blir det att leta utklädnad med Karolina, ska bli spännande att se vad vi hittar!

Börjar kännas väldigt konstigt att de två jag har lärt känna bäst här en så länge lämnar landet snart. Emma åker om en månad och Karolina om 1,5. Träffade dem redan andra dagen och har umgåtts med dem sen dess. Är väldigt märkligt att de snart inte kommer vara här med mig längre.... Visst har jag andra att umgås med också, är inte det, är mest att jag kommer att sakna att ha dem här!!

I will miss you two!!

Kanske läsa lite innan det blir att krypa till sängs... imorgon kommer både D och J hem igen, även om det är skönt att vara ensam ibland så är det även lika skönt att inte behöva vara det längre.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0