Michaela + Cars = Fail!

Vad fan händer med mig och bilar just nu?! D kom precis och gav mig en fin räkning då jag tydligen har lyckats köra mot rött. Skäms otroligt mycket just nu, för att det känns som att jag bara gör bort mig med hans bil hela tiden. Men detta var ett ärligt misstag som jag faktiskt inte märkte. Antar väl att det är något jag borde märka om det slår om till rött... Nu har jag iaf en räkning på 75 dollar att betala, alltså ca 500 kr. Bra jobbat för det var verkligen behövligt!! Som tur va så påverkar inte det här D's försäkring eller så, vilket han var glad för. Vet inte vad som hade hänt annars...

Hur kan man ha körkort i 4 år i Sverige och det inte händer ett skit men kan vara mindre än 4 månader i usa och det händer en massa?! Så jävla typiskt när det är någon annans bil...

Det är vid dessa tillfällen man bara vill försvinna... Skulle behöva prata med någon hemifrån nu men givetvis så ska det vara natt där hemma!!

Nehe dags att gå ner och skämmas vid middagsbordet!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0