Lion King

Är så otroligt glad över att min dator lever igen!!

Igår for jag till Tysons Corner (typ de 5:e största mallet i USA eller nåt) för att se på bio med Bodil. Blev en lång metroresa men det var det helt värt!! Vi valde att se Lejon Kungen i 3D, och jag hade verkligen glömt bort hur mycket jag tycker om den filmen!! Både vi och alla andra i biosalongen satt och skratta mest hela tiden, den är awesome!!

Innan bion gick vi runt och kolla i lite affärer och vi hittade en rätt så rolig butik med dessa mössor!


Är ensam hemma så såg fram emot att få sova ut lite men typiskt nog ringer D vid kvart över nio och väcker mig, haha trött som jag är så svarar jag på svenska. Gjorde egentligen inte så mycket för hade ändå börjar vakna till, frågan är bara vad jag ska göra resten av dagen... Ikväll kommer Emma G, Karolina och Emma B hit, vi ska laga lite middag och säga hej då till Emma B som lämnar oss imorgon.

Kanske lägga sig i sängen och kolla på en film eller lite serier? Har inte riktigt ork att ta tag i den här dagen än...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0