Jaha....

Har inte varit en så jätterolig dag direkt....

Bilen var körduglig så for iväg till college och lyckades komma fram utan några olyckor, tack för det. Lektionen var över ganska snabbt, vilket var skönt. Vi fick även tillbaka essa 2 vilket jag lyckades få 93/100 poäng på så det måste jag ändå vara nöjd med!! Har satt upp ett litet mål för mig själv och det är att inte få under 90 poäng på någon uppsats så får väl se hur det går, hittills så funkar det!!

D tog min bil till verkstaden idag och han var inte direkt glad när han kom hem. Han va inte arg men inte glad heller. Han upptäckte lite andra småfel med bilen när han körde den som han undrade varför jag inte hade berättat om. Jag berättade då att jag inte visste så mycket om bilar vilket han tycker att jag borde ha talat om och det håller jag med om. Jag tänker ju inte på sånna saker när jag kör, jag bara kör. Inte lägger jag märke till om bilen låter mer eller om det är dåligt tryck i däcken... Även om han inte var arg så kändes det lite jobbigt!

För att fixa lite saker så tog D med mig så att jag fick lära mig att kolla lufttrycket i däcken samt så köpte vi nya vindrutetorkare, de andra hade passerat bäst före datumet kan man säga! Jag har ju iaf fått lära mig lite mer om bilar idag så det är ju alltid positivt!

För övrigt så ska vi lämna in bilen på måndag och om de tror att det går att fixa så innebär det att jag blir utan bil minst 1 vecka. Kan även hända att det är för mycket skador och så under bilen som gör att det är bättre att skrota den... Vet inte vad som händer då, blir jag helt billös? köper de en ny? Måste jag åka buss resten av året? Många frågetecken men antar att de får vänta tills vi vet mer på måndag...

Ska försöka släppa alla dessa problem och frågetecken nu och tagga till för morgondagens halloweenfest, kommer bli så sjukt kul!!! Längtar massor!!!

Nej nu måste jag stoppa J i säng! Sedan så måste jag sätta fart med min uppsats men får se om jag orkar ta tag i det ikväll eller om det får vänta tills imorgon eller söndag!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0