Halloween

Igår kväll var det alltså dags för lite halloween firande!! Vi började kvällen hos mig med pizza, drickande, sminkande och dansande. Vi for sedan in mot DC och Georgetown närmare bestämt. Efter mycket skratt på metron, felåkande och lite ramlande kom vi fram till stället. Dock blev det en besvikelse väl därinne. Stället var otroligt lite, förstår verkligen inte hur alla de 600 som hade tryckt på attending, skulle få plats. Inget dansgolv fanns det heller så man mest stod. Vi försökte ändå göra det bästa av saken men efter en timme gav vi upp och for in till chinatown istället. Vi gick till  Clydes och beställde en massa mat och hade trevligt där istället!!

Äve om kvällen inte blev som vi hade tänkt oss så hade vi (jag iaf) mycke trevligt!! Är väldigt roligt att gå runt inne i DC nu vid halloween för alla, verkligen alla är utklädda!! Den ena värre efter den andra, roligt vilken fantasi vissa har!! Men nu till avslöjandet av våra dräkter!


Emma va en fotballplayer!


Karolina som Indian!


Jag som Pirat!


Kul hade vi och var roligt att få klä ut sig lite, man gör ju inte det så ofta!

Idag så blev det en härlig sovmorgon innan det var dags att försöka ta nya tag med min uppsats. Men är så gott som klar nu vilket känns skönt! har även hunnit med att uträtta lite ärenden, behövde passa på medan jag fortfarande har bilen! Nu väntar jag väl mest på att D ska komma hem med J då det ska jobbas lite på kvällskvisten..

Måste säga att det är otroligt skönt att inte vara bakis idag!! Är knappt trött heller så det är härligt!!

Lite tv när jag ändå väntar kanske!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0