Fundersam

Känner mig väldigt fundersam idag men vet egentligen inte vad jag går och funderar på. Är mest en massa olika tankar som åker fram och tillbaka i huvudet... Får inte riktigt någon ordning på det hela!

Denna dag har varit ganska händelselös. Började dagen med en promenad, sedan blev det college för att sedan ha jobbat resten av dagen. Lagade spagetti och köttfärssås till middag idag vilket blev väldigt gott!! Man vet ju inte alls hur maten man lagar här blir eftersom man inte har tillgång till precis de ingredienserna man använder hemma, men måste säga att jag lyckades ganska bra idag!!

Har egentligen inget vettigt att säga idag så ska nog ta min bok och lägga mig i sängen och läsa!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0