Förälskad...

Skrivuppgiften till imorgon är klar. Jag har gråit en skvätt till Ladder 49. Middagen är avklarad och J ligger nu i sängen. Jag känner mig ganska redo för sängen jag med...

Har verkligen varit sjukt trött idag och knappt orkat röra mig. Min hals är irriterad och har börjat få lite hosta.. Vet inte om jag är på väg och bli sjuk igen men känner mig inte direkt sjuk så får väl se vad som händer!

Måste säga att jag är lite förälskad.... i Central Park! Älskade verkligen det stället så nästa gång det bär av mot NY så ska jag ta med mig en filt, bok och picknickkorg så att jag kan vandra runt där en hel dag!! För övrigt så har jag upptäckt att NY är väldigt skitigt! men vet inte, kanske tycker att allt är väldigt skitigt och skabbigt jämfört med DC. Renlighet är något man verkligen kan beskriva DC med vilken är något jag tycker är väldigt viktigt!! NY var iaf riktigt rolig och härligt men är ändå skönt att vara hemma igen.

Fastnade framför Mamma Mia nu på tvn så vet inte om jag kanske ska titta på den ett tag innan jag kryper ner i sängen.


Over and Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0