Essay 1 done!

Lämnat in första stora uppsatsen idag så check på den!

Mår fortfarande halvkonstigt så borde antagligen inte träna idag, men vill ju verkligen.. är liksom inne i ett bra flyt just nu så har inte tid att blir störd av huvudvärk, halsont etc.. SÅ FÖRSVINN!!!!

Fick se carros nya tatuering idag och den är så sjukt fin!!! Passar henne verkligen skitbra!!! Har kollat runt själv lite på tatuerare här i området och har hittat en shop faktiskt väldigt nära mig och jag har bara kunnat hitta bra recensioner om dem så det är ju lovande. Ska väl försöka ta mig dit någon dag och prata lite med dem!! Känner mig väldigt säker på vad jag vill ha nu men måste få någon att rita upp den först bara!!

Jag hatar regn just nu!! Är äckligt trött på det, är ju som att vara hemma i Sverige igen!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0