Det här händer inte!!

Va på väg till min lektion idag, jag stannade vid ett rödljus och vad händer då?! Jo bilen bakom mig kör in i mig!!! Detta händer verkligen, hur stor är chansen liksom?!?! What's up with me and cars right now?

Tur var väl att det inte var så länge sedan förra olyckan så jag var lugn och ringde 911 (first time ever). Ringde även D för att berätta vad som hänt och han var glad att jag mådde bra och troligen för att det inte var jag som orsakade olyckan den här gången. Min bil fick inte så stora skador, någon buckla på stöttdämparen, värre var det för bilen som körde in i mig. Hela hans motorhuvud var mosad och kan förstå det med den smällen som blev när han körde in i mig. Är dock väldigt glad att det är hans bil som är mosad och inte min!!

Typiskt nog missade jag min lektion idag, vilket jag är mest förbannad över!!!

För att sätta pricken över i:et också så lyckas jag riva sönder min nya jacka när jag kommer hem. Fina ord kom då ut från min mun så är nog bra att ingen annan var hemma... Jackan går iofs troligen att laga med lite nål och tråd men ändå!

Nehe har pratat med familjen nu för att få ur mig lite aggresioner så ska nog lägga mig i soffan, sätta på någon film och äta ett par stycken av de muffins som jag och J bakade igår!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0