D.C. United vs. Portland

Igår kväll var det alltså äntligen dags för fotbollsmatchen som vi köpte biljetter till för evigheter sen!! De hade ju varnat för regn och storm men så mycket regn blev det faktiskt inte, iaf inte på oss!! Det var nämligen så att först fick vi sittplatser på olika rader vilket vi inte godtog så vi gick och klagade och fick nya biljetter, och då lyckades vi hamna precis under taket, hurra för oss!!

Matchen var väl helt okej till en början men sen när United lyckades kvittera till 1-1 efter ca 75 min så exploderade verkligen matchen!! Båda lagen fick hur mycket chanser som helt, men framförallt United! De missade öppet mål, sköt precis utanför, fick mål bortdömt, ja det hände det mesta så det vart lite nervöst där i slutet. Slutresultatet blev iaf 1-1, vilket kändes helt okej!!

Bilder från matchen!!












En trevlig kväll blev det iaf, var roligt att kolla på fotboll igen. Var verkligen hur länge sen som helst sen sist jag såg en match!!

Så sitter nu här och myser i min onepiece, solen skiner in genom fönster och jag har nyligen skickat iväg J till skolan. Ska nog ta det lite lugnt nu på morgonen och åka till gymet lite senare. Brukar ofta göra så på torsdagar. Haha är lite läskigt att man redan har speciella rutiner för vissa dagar...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0