A day in Rio

Kändes som att det var lördag eller söndag när jag vaknade upp idag. J är ledig från skolan idag och D har varit hemma med honom, vilket jag inte är van vid. Är ju alltid ensam här hemma under dagarna i veckan. Har alltså varit ledig hela dagen och börjar snart jobba.

Dagen har därför spenderats i Rio med Karolina. Vi mötes för en fika på Starbucks men slutade med att vi också gick runt lite i affärer och även åt lunch. Duktiga som vi båda va så köpte vi inget men gud vad lockande det var!! Hittade en riktigt fin sjal som jag är jättegärna vill ha, får se om jag kanske åker tillbaks någon dag nästa vecka och köper den!

Igår hände väl inte så mycket... Jobbade under dagen och spenderade sen kvällen här hemma framför tvn. Ganska skönt att bara vara hemma och ta det lugnt!!

Ikväll blir det alltså jobb. Imorgon kväll är tanken att jag och Bodil ska ut i DC. Vad jag ska göra på dagen vet jag inte än. Söndagen skulle jag egentligen ha aupairmöte men det har skjutits upp till nästa helg, så istället är det bara jobb som gäller på söndag som det ser ut just nu.

Det märks att Halloween närmar sig här. Affärena har självklart varit fyllda med grejer i flera månader men fler och fler hus blir utsmyckade med pumpor, spöken, skelett etc. Är lite roligt att se eftersom Halloween inte är så stort i Sverige. Tror att J ska ha någon slags Halloweenparad nästa vecka i skolan, vet inte om han brukar gå trick or treat också men det visar sig!!


Förlåt tjejer men jag kan inte låt bli att dela med mig av denna bild! En riktigt rolig kväll där vi visar oss från vår allra vackraste sida!!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Vi är så snygga :D

2011-10-22 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0