96 av 100

96 poäng av 100 på första stora uppsatsen - check!! Vilken lättnad det var att få tillbaka vår första stora uppsats och se att jag fått väldigt höga poäng! Trodde iaf att jag skulle få helt okej med poäng men inte så mycket, så just nu är jag väldigt glad över det! Är ju lovande inför fortsättningen av kursen...

Solen sken så härligt idag och kunde verkligen inte komma på något att klaga över, life is good! Nej men har haft en väldigt positiv dag vilken kan vara skönt för omväxlingsskull. Är ju annars vanligt att dessa negativa dagar inträffar...

Är så otroligt skönt att jag fick ihop min uppsats igår för efter dagens feedback under min lektion så visade det sig att jag inte behöver ändra så mycket till den slutliga draften, skönt för mig! Lönar sig ibland att kämpa för att få ihop det hela, även om jag var tvungen att ge delar av helgen åt den!

Ni skulle ha sett mig och J igår kväll, vi gick båda runt i varsin OnePiece! Han har en pyjamas som är som en onepiece, han är så sjukt söt i den!! Så han går ena stunden och pekar på mig och säger onepiece för att sedan säga samma sak när han pekar på sig själv. Riktigt gulligt!! Han har en röd med dödskallar på, coolt!

Försöker fundera ut hur jag vill dela upp mina semesterdagar under året men är jättesvårt att bestämma hur jag ska göra. Ska jag ta någon enstaka då och då eller vill jag ha några sammanhängande? Typ så att man kan åka iväg en vecka.. Hm måste lista ut hur jag vill göra... det hela beror väl lite också på om några av mina kära vänner ska komma och hälsa på, då är det bra att kunna ha några semesterdagar över... Emelie undrade om jag kanske hade lust att hänga på till Bahamas och Miami några dagar i vår och då krävs det ju ett par dagar ledigt, haha oj vet verkligen inte hur jag ska få ihop det här!

Lite tv nu!! J sover så sött nu så resten av kvällen blir det att slappa i soffan!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: The Age

Satan i gatan vad du är duktig!!!

2011-10-19 @ 21:42:54
Postat av: Michaela

Haha tack :)

2011-10-19 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0