3 months in U.S

Är ju helt sjukt hur fort tiden går. Har redan hunnit varit i U.S i 3 månader, har alltså avklarat en fjärdedel, bara tre fjärdedelar kvar!! På ett sätt känns det som att jag precis har kommit hit men samtidigt så känns det som att jag varit här hur länge som helst, skum känsla....

Även om jag saknar alla där hemma så har jag inte haft någon hemlängtan än, men är rädd för att det ska ändras snart. Är många som säger att hemlängtan kommer efter 3 månader så anar väl vad jag har framför mig. Hoppas verkligen bara att jag inte får allt för mycket hemlängtan, kan ju bli lite jobbigt då.... Oavsett hur mycket hemlängtan jag får så ska jag iaf genomföra det här året!!

Begav mig iväg till Montgomery Mall idag för att jag ville shoppa en massa nya höstkläder men det gick inte så bra. Enda klädesplagget som införskaffades var en tröja vilket inte var jag hade tänkt. Varför är det alltid så att när man bestämt sig för och vill shoppa så hittar man inget man vill ha?! Köpte iaf lite smycken och en eyeliner också!!

Har precis avslutat ett skypesamtal med bästa Karolina, saknar den kvinnan och hennes son otroligt mycket!! Har ju inte kunnat se hennes nya lägenhet heller!!

Jobba några timmar till, sedan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vet inte om jag känner för att göra något ikväll eller bara vara hemma och ta det lugnt... visar sig!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0