weird week..

Den här veckan är bara konstig!! Va typ det jag hade och säga...

Nej men idag så har jag haft lektion, men va inte så jätteglad efter den. Vi ska nu skriva en argumenterande uppsats i grupp på väldigt kort tid vilket jag inte ser fram emot. Att vi dessutom fick ett svårt ämne som vi måste argumentera för gjorde inte saken bättre.. Men försöker att inte bekymra mig över det förrän på måndag!!

Karolina har precis åkt härifrån. Jag har jobbat ikväll så hon kom över och gjorde mig och J sällskap. Haha tror allt att J blev lite småförtjust i henne!! Det blev iaf att beställa lite kinamat och kolla film, en bra mys/arbetskväll! 

Emma kunde typiskt nog inte vara med oss. Nya au pairen i hennes familj anlände idag så passade inte. Tanken var att jag och Karolina skulle åka till henne imorgon när hon jobbar för lite myskväll men tyvärr så blir det nog inte så av olika anledningar... Vi får satsa på nästa helg istället men känns lite tråkigt eftersom jag vill passa på och umgås så mycket som möjligt med dessa två kvinnor innan de lämnar mig!!

Så planerna för morgondagen är därför väldigt oklara! Det enda som jag vet är att vi ska hämta min bil imorgon, Jippi!!! Skulle ju egentligen inte få den förrän på onsdag men de hade ringt från verkstaden och vi kunde få hämta den imorgon vilket jag är otroligt glad över! Hej livet och friheten igen!! Är lite fler saker de måste fixa med bilen men de hade inte fått in alla grejer än så de ska istället komma ut i veckan och fixa det när de fått allt, vilket jag tackar och bockar för!

Har haft väldigt ont i mina benhinnor den här veckan, men kan inte riktigt förstå varför... Tycker inte att jag har gjort något speciellt så förstår inte varför det kommer nu, hoppas iaf på att det går över snart!! Är jobbigast när jag springer så får väl undvika det ett tag.

Vet inte vad jag vill göra nu.. Sova känns delvis lockande men ändå inte..

Fick veta att vi ska ställa om klockorna här i helgen. Sverige gjorde det ju förra helgen vilket var skönt för då var det helt plötsligt bara 5 h skillnad vilket gjorde det lättare med skypetider. Men efter helgen så blir det alltså 6 h igen. Kommer även bli mörkt tidigare och det ser jag inte fram emot, vill ha ljust ute och sol!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0