Trying to find a solution!

Har mått betydligt bättre idag! Tror att det är för att jag har insett vad detta handlar om och nu kan ta tag i problemen!! Har därför införskaffat lite tabletter idag som förhoppningsvis ska hjälpa mig att få tillbaka lite energi, öronproppar ska jag även börja använda om nätterna så jag kan få tillräckligt med sömn! Detta är iaf en start så får se vi se hur det går!!

Är nyligen hemkommen efter middag med Karolina och Emma. Vi besökte en japansk restaurang ikväll där de tillagade maten framför en. Var roligt att få se och man fick så sjukt mycket mat!! Gott och trevligt var det. Fick även en stor påse med lite smått och gott av dem. Bland annat en påse med lussekatter, hurra!!! Så sjukt gott med lussekatter och även om det är alldeles för tidigt för mig egentligen att äta dem så kunde jag inte hålla mig och glufsade i mig en direkt när jag kom hem trots att jag är så sjukt mätt!!

J och jag har haft en riktigt rolig dag tillsammans!! Vi har bland annat lekt med playdoh lera som vi gjorde bokstäver av (den ungen verkligen älskar bokstäver!), sedan tränade vi även lite balans med både en vanlig boll och en stor pilatesboll vilket han tyckte var riktigt skoj!! Kommer vi nog göra om snart!!

Nej jag tänkte nog krypa ner i sängen snart och kanske slå på någon serie på datorn, känner för att gå lägga mig tidigt idag!!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: kramis

Vad gott med lussekatter! Jag måste nog baka snart! :) stor kram från mig!

2011-11-23 @ 15:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0