Trick or Treat?

Har haft en massa söta uklädda ungar som har plingat på dörren hela kvällen!! Så känns som att jag har delat ut hur mycket godis som helst!!

Pumpan var fylld med godis och även typ halva lådan!!

J var även han ute och gick trick or treat! D tog med honom till några av grannarna och om den ungen var söt! Haha han var utklädd till Harry Potter, soo cute!!

Vid halv nio-tiden så gav jag upp och släckte utebelysning, då slutar barnen komma :P Då var jag rätt så trött på att springa till dörren var 3:e minut. Hade ju ändå hållt på i 1,5 timme då! Så istället satte jag på Captain America och glufsade i mig en massa godis, ett rätt så bra slut på kvällen!! Måste tillägga att filmen var förvånansvärt bra, var inte alls som jag trodde att den skulle vara!!

Sovdags!!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: The Agei

När jag bodde i USA hade de kvar godis i 10 månader efter halloween, så jävla mycket godis de hade köpt! Jag tyckte också att Captain America var bättre än förväntat, längtar i hemlighet till uppföljaren:P Saknar dig i höstmörket och nu när massa LÄX-grejer dyker upp, typ ovveinvigningen och DKG så tänker jag lite extra på dig. kram!

2011-11-01 @ 20:11:09
Postat av: Michaela

Saknar dig massor!! Har sett att det börjat komma upp event på facebook så saknar LÄX-tiden lite extra mycket just nu!! Kram!

2011-11-02 @ 01:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0