The fall is here

Hösten är verkligen här nu! Alla löven ligger på marken och det är kyligare ute. Just nu har vi iofs runt 15 grader om dagarna men det pendlar lite. Så länge solen håller sig framme så är det ändå väldigt skönt ute. Men har insett att en höstjacka måste införskaffas. Tygjackan räcker inte länge till och vinterkappan känns lite väl varm!

Jag och J tog en sväng till lekparken idag så passade på att leka lite med kameran. Kan ju tyvärr inte visa några bilder på J så ni får nöja er med några på mig!







Haha inte så kul att bara se bilder på mig men aja får leka lite ego idag!! Mysigt hade vi iaf ute i höstvädret och lyckades faktiskt få ett par riktigt fina bilder på mig och J tillsammans!!

Är ledig ikväll så ska försöka fixa till det sista på min reflektion innan det är dags för Grey's!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0