Sommar igen?!

Har fått det riktigt varmt här igen!! Känns verkligen hur konstigt som helst men temperaturen ligger just nu om dagarna mellan 15-20 grader, är nice!!

Skickade hem min klocka idag då jag lyckades ha sönder den när jag skulle ställa om tiden på den. Så nu får mor och far ta den till affären där hemma och fixa den!!

Blev oerhört sur när jag kom till min lektion idag! Min professor sa förra veckan att vi skulle skriva vår uppsats under lektionen idag men nu hade hon helt plötsligt ändrat det hela till onsdagen, blir sjukt sur över det. Grejen är att detta är sista uppsatsen vi skriver i den här kursen så ville ha det hela överstökat! Istället fick vi hålla på med en massa grammatik som var riktigt tråkig, hatar grammatik!!

Köpte mig denna tröja idag för att ha ett litet minne från kursen och college!


Ni kan även få denna bild från förra veckan!

Väskan och ena tröjan jag köpte till mig själv under Black Friday shoppingen!

Är ledig ikväll men kände för att stanna hemma! Känns som jag bara har fart och flängt hela helgen så är skönt med en lugn kväll hemma utan arbete. Sånt behövs ibland :) Ska även försöka komma i säng tidigt idag och få lite sömn för det var det snålt av natten till idag!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0