Sick...

Nej inte hade jag turen och blev bättre idag utan istället värre...

Fy fan vad dåligt jag mådde inatt och hela dagen har varit likadan. Var ju ändå tvungen att ta mig till min lektion eftersom uppsatsen skulle in samt att den skulle presenteras. Är otroligt skönt att ha det gjort men efter att jag och min partner stått där framme och redovisat vår uppsats så skakade verkligen hela min kropp så var en lättnad att få sätta sig ner. De i klassen måste ha trott att jag va jättenervös eller något för att jag skakade så mycket, om det ändå hade varit nervositet...

Nu på eftermiddagen/kvällen så känner jag mig ändå lite bättre, men kan vara för allt jag proppar i mig... Har blivit en lugn dag för mig och J, till största delen framför tvn med film och så. Just nu så är det första Harry Potter filmen som gäller vilken han tycker om. D kom med det smarta tipset att vi skulle beställa pizza åt oss ikväll så jag slapp laga något middag idag vilket är skönt!!

Hoppas på att jag mår bättre imorgon men har inte så stora förhoppningar... så länge jag är någorlunda frisk till helgen så är jag nöjd!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0