November

Det är redan november, vart tar tiden vägen?! Dels så är snart det här året till ända och vad har man hunnit med?! Sen så har jag även varit i usa i snart 4 månader, helt sjukt hur fort tiden går! Snart så blir det 5 månader, sedan 6...7...8...9...10...11...12.. och sen är jag hemma igen!

D berättade att de hade ringt från verkstaden idag angående bilen och det är en del som måste fixas så blir billös enda tills nästa onsdag, kul kul men inte mycket jag kan göra åt... Reperationerna blir visst snordyra så tack gode gud för att det inte är jag eller D som måste betala dem!! Grattis mannen som körde in i mig!

Eftersom jag är utan bil så slog jag två flugor i en smäll idag genom att ta en långpromenad till affären för att handla lite och sedan promenera hemåt igen. Tog ca 1 h 15 min så var rätt så skönt, speciellt eftersom det var lite kyligt med en härlig sol på himlen!

Har upptäckt att en massa event har börjat komma upp på FB som har med LÄX att göra och saknar därför mina läx-grisar lite extra mycket just nu. Vilken tid det var, miss it!!

Något annat jag upptäckt som jag saknar otroligt mycket, vilket jag är lite förvånad över, är alla barnen på den skolan jag jobbade på under förra läsåret. Saknar speciellt klassen jag jobbade i och pojken jag arbetade lite extra med. Märker att jag går och funderar under dagarna på hur det går för dem, om pojken utvecklas och gör framsteg. Vill ju vet hur det går och känns konstigt att inte vara där längre och följa både honom och klassen.... Trodde inte att jag skulle bli så fäst vid alla barnen som jag blev...

Har pratar med min underbara vän Carro idag, miss her!! Hon hade även en mycket rolig tanke att delge som jag verkligen ser fram emot!!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0