My throat hurts!!

Fan också!! Har fått halsont idag.... började ju som sagt dagen med en sprängade huvudvärk men lyckades bli av med den efter lite träning. Dock har jag nu jätteont i halsen samt så känns det som att förkylningen kan vara på väg riktigt ordentligt.. Vill verkligen inte detta, speciellt nu när min lediga helg närmar sig. Har ju bara en ledig helg i månaden så vill ju verkligen ta vara på den. Har inte tid att ligga hemma och vara sjuk då!!

Annars så har det varit plugg plugg pugg idag. En uppsats som ska vara klar till imorgon, vilket den som gått som är nu! Blev jag som skrev större delen av den men så är det ibland, jag är mest glad över att vi är klara och har något att presentera under lektionen imorgon. Hur den presentationen går får dock visa sig, är lite nervös faktiskt över det. Vet att pratandet inte är min starkaste sida...

Hann med en fika med Karolina idag vilket alltid är lika trevligt. Och nej Karolina, tror inte veckliga är ett ord ;) Skulle även ha ätit middag med Sandra som har kommit tillbaka hit på semester men tyvärr så satt hon fast i trafiken så hon blev tvungen att lämna återbud. Får se om vi hinner ses något innan hon åker...

Efter lite rehab med te och mys framför tvn så är det dags för mig att krypa i sängs. Hoppas på bättring till imorgon!!


Over and Out


Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, kanske inte är ett riktigt ord.. Men det funkar ju iaf, ni förstår ju vad jag menar :P Måste verkligen börja jobba på att prata riktig svenska igen (aka värmländska alltså). Denna svengelska med inslag av gnällbälte och jag vet inte allt är inge bra alltså!

2011-11-09 @ 14:43:03
URL: http://westmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0