Frisk!!

Idag känns det verkligen som att jag är helt frisk igen, hurra för det!! Detta firades med en morgonpromenad och pilates, otroligt skönt att få röra på kroppen igen!! Imorgon får det bära av till gymmet igen efter en veckas frånvaro!!

Har slutat jobba för dagen och tänkte snart bege mig iväg för bio. Ska nog ta och se J. Edgar med Leonardo Dicaprio, har hört att den ska vara sevärd!!

J och jag har varit väldigt kreativa (läs lite) idag och gjort lite crafts. Blev typ att vi ritade av våra händer och målade dem, blev iaf lite klippa och klistra. Var ett tag sen!! Är förvånad att jag faktiskt saknar att pyssla, blev rätt så mycket av det förra året så trodde att jag skulle ha tröttnat på det!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0