Fri för en dag

Kom äntligen ut från huset idag!! Karolina kom och plocka upp mig så åkte vi till starbucks för att hänga ett tag. Slutade med att vi satt där i 3 h och pratade om allt möjligt! Så otroligt skönt att få göra något annat!

Nu är jag återigen hemma och inväntar J som kommer om ca 30 min. Ska nog försöka skriva min reflektion som ska in i morgon under tiden!

Hittade detta härliga citat, så sant!!


Häromdagen så blev jag så otroligt sugen på knäckebröd och kaviar! Svenskt knäckebröd har vi här hemma men ingen kaviar. Hade då tänkt att jag kunde åka till Ikea och inhandla där men det är tyvärr inte möjligt längre. Tydligen har Ikea bestämt sig för att inte sälja svenska mat- och godisprodukter längre. Alltså ingen kaviar, ingen marabouchoklad eller daim. De ska enbart sälja deras varor, va fan?! Hur kan de bestämma sig för att göra så, de kunde väl ha väntat ett år till iaf!! Vart ska jag nu få kaviar ifrån?!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0