En dag i DC

Blev en dag i DC med Emelie idag! Som tur va så mådde jag bättre idag när jag vaknade så kunde bege mig mot huvudstaden. Dock så känns kroppen fortfarande väldigt konstig och jag har en molande huvudvärk som inte vill släppa. Hoppas på att den försvunnit imorgon!!

Jag och Emelie började iaf dagen på detta ställe!


Min undercover var Maria Rivera, en 17-årig student från Mexico! Lyckades väl helt okej med att hålla min identitet!! Bästa var iaf när vi fick krypa i en tunnel som riktiga spioner!! Dock var den lite väl kort, hade gärna krypit lite längre!!

Ett besök utanför vita huset blev det också samt till en giftshop där vi fick fota lite roliga bilder!!















Vi hade en riktigt mysig dag och vädret var riktigt härligt så vi köpte med oss lunch och satte oss ute för att äta!! Sedan blev det att fara hemåt för lite jobbande vilket jag fortfarande gör! D var snäll och hade köpt hem en varsin cupcake till mig och J. De var lite väl söta men ändå rätt så goda!!

Nu laddar jag för ett par hektiska dagar i skolan. Ser verkligen inte fram emot det men har iaf lyckats hitta lite fakta nu under helgen så det känns inte helt dödsdömt. Det finns lite hopp!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0