Det bästa?

Det bästa? När man oväntat får paket hemifrån! Love that feeling!!
Paketet kom från la familia idag vilket jag tackar och bockar för!


Har även avslutat ett skypesamtal med paketavsändarna, vilket var mycket trevligt!! Är ju så sjukt nyfiken på hur det går för min syster som snart kommer joina mig här i U.S. Hon ska också åka som au pair och har börjat prata med familjer. Ska bli roligt att se vart hon hamnar!!

Nehe strax dags för mig och J att äta some snacks innan det blir att städa och kanske även försöka ta tag i den där uppsatsen som måste vara färdigskriven till onsdag, kommer kräva mycket jobb för att få den klar! Speciellt när jag och min partner ska maila den emellan oss....


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0