Delayed busses

Hatar när bussar ska vara försenade!! Det hela började med att jag halvsprang till busshållplatsen då min professor släppte oss lite sent idag. Väl framme så fick jag stå och vänta då bussen var försenad. När bussen är i tid så har jag 8 min till andra bussen jag måste ta för att kunna ta mig hem, bussen var idag 10 min sen.. Vilken innebar att jag missade andra bussen och därmed inte skulle hinna hem för att möta upp J när han kommer med bussen. Så fick ringa D som istället åkte hem för att ta emot honom! Hoppas verkligen på att vi får sluta lite tidigare på fredag så jag hinner med en tidigare buss alt. att bussen kan vara i tid!

Annars så börjar jag bli trött på att sitta instängd här hemma. Ja eller jag är ju inte instängd men känner mig lite fången utan bil. Kan ju inte ta mig någonstans, är tyvärr inga gångavstånd här om man nu inte vill ta sig en 40 min promenad till mataffären och starbucks. Är inte så lockande! Därför är jag otroligt glad över att Karolina kommer och hämtar upp mig imorgon så att jag får komma ut och umgås lite, ska bli otroligt skönt!!

Lämnade in essay 3 idag så får se hur det går med den!!

Har jobbat hela kvällen och känner mig nu redo för sängen för klockan ringer kl.7 imorgon bitti! Iofs så går jag bara upp då och hoppar i min onepiece och kryper ner i J säng istället, han har oftast vaknat då så försöker få honom att somna om och sova till 8.. Inte så ansträngande!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0