Cause I had a bad day..

Har haft en fruktansvärt dålig dag. Eller alltså själva dagen har inte varit dålig men jag har mått riktigt dåligt, psykiskt. Är nog en av de jobbigaste dagarna sedan jag kom till detta land...

Jag vet hur jag kan komma in i mina höstdepressioner och antar att jag är mitt i en just nu men har nog inte insett det förrän idag. Förklarar väl lite varför jag har känt som jag gjort och varför jag kände mig så låg i helgen!

Som tur är så har jag världens bästa mamma som lyckades få ur mig allt jag känner inombords. Jag är en sån där typisk människa som går och håller allt inne tills det exploderar. Behövde väl få ut allt och som tur var så fanns mamma där och prata med då! Fick även prata med min kära vän Karolina idag så hon hjälpte mig också!!

Kan väl säga att detta inte handlar om hemlängtan för er som tror det, även om jag saknar alla där hemma väldigt mycket! Lite extra mycket just nu skulle jag väl tro när jag vet att två av mina vänner här alldeles snart får åka hem och träffa sina nära och kära, vilket jag unnar dem!! Grymt att de har klarat av sitt år och jag ser fram emot den dagen jag också har klarat av mitt!!

Känner mig ändå lite bättre nu på kvällskvisten efter att ha fått ur mig allt under dagen, tror att det var välbehövligt så att jag nu kan ta tag i problemen!!


Min kära mor och far som inte kunde vara bättre!! Love you!!

Annars så väntar thanksgiving i veckan, närmare bestämt på torsdag! Då ska vi bege oss till Annapolis för middag med D's familj!

Nej nu är det snart dags för mig att göra J redo för sängen och sedan tror jag att jag ska mysa ner mig i soffan med en film, eller man kanske borde plocka fram en bok?!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0