Black Friday

Thanksgiving blev väldigt mysigt! Vi blev väl ca 10 pers som träffades på restaurangen i Annapolis för att njuta av den stora buffén som var förvånansvärt bra! Vi hade väldigt trevligt och åt allt för mycket mat! En promenad hann vi med också runt i Annapolis, som för övrigt är väldigt fint precis vid vattnet! En massa fudge införskaffade vi också innan vi begav oss hemåt!











Senare på kvällen så begav jag och Karolina oss till Emma för att förberedda oss inför Black Friday shoppingen som skulle bli hysterisk! Strax innan midnatt begav vi oss till Potomac Mill för att invänta starten på rean och redan då var det sjukt mycket folk som väntade utanför! När de väl öppnade dörrarna så började alla verkligen springa och knuffas. Var helt sjukt, typ bara sånt man ser på film!!

Oväntat så lyckades jag faktiskt handla en hel del! Lyckades få riktigt bra dealer och är nu nästan klar med julklappar till familjen, nice!! Hittade lite saker till mig själv, bland annat två tröjor och en väska från Michael Kors. Lite komiskt att jag handlar märkesgrejer men var så sjukt bra pris så kunde inte motstå! Köpte väskan för 80 dollar istället för 200, en ganska bra deal tycker jag!!

Vi fortsatte shoppingen på Tysons Corner senare då även Emelie anslöt och efter att ha shoppat loss hela natten så var vi tillbaka hos Emma vid 6 på morgonen. Var väldigt roligt att få shoppa på natten och det var inte så sjukt proppat med folk som jag trodde det skulle vara så gick väldigt bra!!

Nu är jag hemma igen och jag och J har precis avslutat ett mål med kinamat. Vi tittar nu på sista shrek-filmen, J sitter och skrattat typ hela tiden. Han älskar åsnan!!

Måste säga att jag mår mycket bättre ju längre in i den här veckan vi kommer, det verkar gå i rätt riktning, gillar't!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0