Ben&Jerry's

Har en jobbarfredag och känns faktiskt lite trist...

Men men har iaf precis lagt J till sängs och nu har Ben&Jerry's åkt fram så nu blir det film!! Bridesmaids står på schemat, alla säger att den ska vara så sjukt bra så har längtat efter att få se den!

Får bli en tidig kväll för imorgon bitti bär det av för au pair möte, ska stå och kolla på en thanksgiving parad, får väl se hur kul det blir... efter ska jag iaf möta upp Karolina och Emma i DC och det ser jag fram emot!!

Tror att det känns tråkigt att jobba ikväll för jag vet vad många av mina vänner i linköping gör ikväll. Missar årets bästa och roligaste sittning, Drag Kinky Glamour. Önskar att jag kunde vara där men får minnas tillbaka till tidigare års sittningar!







Nehe film och glass nu!!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: caroline

vi saknade dig minsann! <3

2011-11-19 @ 15:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0