Bättre? Sämre?

Vet inte hur jag mår idag.. Eller när jag vaknade imorse så mådde jag fortfarande väldigt dåligt men känns som att jag har mått bättre och bättre under dagen men kanske bara är inbillning, jag hoppas iaf att jag är på bättringsväg!! Halsen känns knappt ingenting idag vilket är skönt, tycker inte om halsont!! Är mycket hellre förkyld eller har hosta än halsont. Eftersom jag inte har några halsmandlar så får jag lite special halsont och vet inte riktigt hur jag ska förklara den. Verkar iaf inte vara som när andra får ont i halsen...

D lät mig ändå sova imorse så gjorde han J redo för skolan istället... eller ja sova och sova, J var ju vaken vilket innebär att Michaela också är vaken. Är väldigt lyhört i detta hus och när han har rummet bredvid mig så är det svårt att undgå när han är vaken! Att han dessutom öppnar min dörr och kommer in och säger onepiece onepiece onepiece X antal gånger gör det inte heller lättare att sova. Är ju både charmigt och inte.. haha

Jobbade iaf ett par timmar på dagen då J hade halvdag i skolan, D kom hem för några timmar sedan så har typ legat i sängen sedan dess och tittat på serier etc. Inte en händelserik dag direkt men får se det som att jag vilar upp mig inför helgen!! Ska bli otroligt skönt med en ledig helg, var ett tag sen!!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0