1:a Advent

Det slog oss imorse att det är första advent idag vilket kändes väldigt konstigt då man har kunnat gå runt i bara t-shirt här i helgen! Hoppas iaf på att alla där hemma har har en bra första advent!!

Så vad jag har gjort igår och idag?

Lördag
Började dagen med ett besök på National Zoo med Bodil. Vi hade det jättemysigt då vi gick runt och kollade på alla möjliga djur och bara pratade ikapp oss. Var ett tag sen vi sågs men det ska det absolut bli ändring på nu!! Vi har bland annat börjat göra upp lite planer för nyår och ett stort äpple kan vara inblandad!













Framåt kvällen for jag till Emma igen och där blev det lite middag, vindrickande, grillande av marshmallows och en massa chocolate pie (så sjukt god, I will miss it).

Söndag
Vi började dagen med lite handlande och brunch på Olive Garden. Sedan for vi hem för att hjälpa Emma att packa alla sina saker, hon åker ju hem imorgon. Behövde sen säga hej då till både Emma och hennes värdfamilj vilket kändes väldigt tråkigt och verkligen jobbigt att säga hej då till Emma. Kommer sakna henne här men känns ändå skönt att veta att hon finns i Sverige sen när jag kommer hem!!

Så nu sitter jag här hemma och väntar på att D och J ska komma hem. Ska göra några arbetstimmar nu ikväll!!

Ska försöka ladda upp för uppsatsen som jag måste skriva under lektionen imorgon. Hur man nu kan ladda inför en uppsats man inte ens vet ämnet till... aja kan ju försöka iaf!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0