11-11-11

Idag har jag varit i U.S i 4 månader, har alltså gjort en tredjedel av mitt år. Klapp på axeln åt mig!!! Tiden bara flyger fram, förstår det inte riktigt...

Mår fortfarande inte helt bra. D lurade i mig något som gjorde att jag sov djupt 5-6 h inatt iaf, vilket var skönt! Har inte fått så bra sömn de senaste nätterna... Hoppas på att bli ännu bättre tills imorgon!!

Fick ett samtal av min nya area director idag och hon verkar trevlig! Får träffa henne nästa helg då det är dags för au pair meeting igen!

Snart ska jag bege mig iväg till min klass och ikväll blir det troligen bio med Emelie, ska bli trevligt!! Får bli en lugn kväll för morgondagen ska bli allt annat än lugn!! Så sjukt taggad för jäger och ja kanske till och med lite tequila, om Emma och Karolina har tur!!

Nehe bäst att packa väskan!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0