Hej våren!!

Här va det uppdaterat som vanligt...

våren är här (igen) och nu hoppas jag verkligen på att den stannar!!!

Linköping fick sig ett efterlängtat besök i helgen, va mycket mysigt och trevligt. Saknar alla där sjukt mycket så va roligt att få träffa några iaf, vill tillbaka och träffa resten också!!

DANMARK!!!! på torsdag kl.12.28 sätter jag mig tillsammans med elin och frida på tåget som tar oss till göteborg för att sedan kunna ta färjan över till danmark och kristin... LÄNGTAR MASSOR!!!! Hoppas på en underbart trevlig weekend med sol och värme, en massa tjejsnack och fnitter samt en och annan alkoholhaltig dryck. kanske ska passa på och lära sig lite danska också?!?!

USA känns lite hopplöst för tillfället, kan inte göra något åt saken och det gör mig lite frustrerad, vet att det bara är och vänta så dyker det upp något snart men att vänta är inte alltid min starkaste sida.. TÅLAMOD MICHAELA!!!!

får fara iväg snart och träna av mig frustrationen!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaaa Danmark!

2011-05-10 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0