Uttråkad!

Så jävla segt om dagarna på jobbet!! Idag hade jag två, TVÅ barn!! Är så jävla segt att jobba när det är så få barn, men vi roade oss genom att åka och spela minigolf.. räcker med att säga att jag inte vann...
Skönt att det var en kort arbetsdag iaf för att annars vet jag inte vad jag hade gjort..

Utmanade mig själv lite grann idag när jag var ute och sprang, vilket kändes jävligt skönt! Så nu har jag ännu en till runda jag kan springa. Poäng till mig!

Var tvungen att köpa lite praktiska saker idag och fan vad kronorna drar iväg då! Lite schampo, tvål, tandborste, tandkräm, hårspray och lite andra småsaker... nästan 300 kr!! Är rätt så sjukt hur lätt det är att göra av med pengar och detta var ändå saker jag verkligen behövde ha!!

Snart middag och sedan iväg för att kapa av håret en bit! Undra om fadern min vill leka hårfrisör sen och färga mitt hår?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0