Time to go to bed

Har precis gjort J redo för sängen och sagt godnatt för första gången och det gick rätt så bra, han va så sjukt trött så han orkade knappt göra någonting men nu så ligger han i sängen! Nu ska han bara somna också...

I morse så begav jag mig ut på en löprunda och OM det behövdes!! Efter att ha suttit stilla en hel vecka blandat med lite alkohol och mycket snabbmat så mådde inte kroppen så bra... Men nu jävlar ska jag komma igång igen!! Har kollat in hemsidan på det gym jag tänkt börja på och det finns en hel del träningspass som lockar, vill bara komma igång på en gång!!

Idag fick J springa i vattenspridaren ute på baksidan och det va verkligen något han gillade så det lär vi göra flera gånger.. Idag slapp jag springa där och bli blöt men nästa gång lär det vara min tur!

Är så otroligt skönt att Johan fortfarande är kvar och kan lära mig saker och vissa hur saker och ting fungerar, jag skulle nog vara ganska lost annars!!

Idag beställde vi hem pizza och jag måste säga att jag verkligen gillar pizzorna här! Vi går in på deras hemsida, väljer storlek på pizzan, vilka olika saker vi vill ha på och sedan så kommer the pizzaguy och knackar på dörren med våra härligt tjocka och goda pizzor.. haha detta var kanske inte så intressant att skriva om pizzorna men det va det som fanns i huvuder ikväll!!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0