The Da Vinci Code

Jag är väldigt inne i min bok just nu, alltså da Vinci koden, tänkte att det var dags att läsa den men har svårt att slita mig ifrån den nu men måste försöka hitta på lite annat att göra också!!

Försökte prata med mor min på Skype men det gick inge vidare den här gången heller så jag fick istället titta på henne genom kameran och samtidigt prata i telefonen med henne, funkar det också men vore mycket smidigare om skype bara funkade som det ska göra!! Men var iaf mycket trevligt att prata med mamma :)

Igår körde jag bil för första gången i USA och vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta det hela. Till att börja med så var det svårt att köra bilen bara för att den var automatväxlad och jag är van vid manuell så jag ville koppla hela tiden, men antar att jag kommer att vänja mig vid det. Jag fick börja med att köra på en liten väg vilket var skönt, är lite osäker på när det kommer till att köra på den stora vägen som har så sjukt många olika filer men antar att det också är något jag kommer att vänja mig vid...
Kändes helt okej att köra och den enda stora missen jag gjorde var när vi kom hem och jag skulle parkera för att då glömde jag bort att jag inte behövde koppla och trappade hårt på bromsen så att vi tvärnitade, tur att jag inte kom i någon hög hastighet utan bara skulle parkera men lyckades skrämma både mig och Johan en hel del!!

Igår kom en vän till Johan över, Karolina, och åt middag med oss. Hon verkar vara en riktigt trevlig tjej som jag hoppas kunna umgås mer med under det här året!

Nehe man kanske skulle ta tag i den här dagen? Det är Johans sista dag samt att D kommer hem ikväll så får se vad vi hittar på...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0