The Big Apple

Destination: United States of America

Shit nu är jag verkligen här, men kan ändå inte fatta det!!

Flygresan igår gick hur bra som helst och jag blev även godkänd och insläppt i landet vid passkontrollen, tackar för den!!

Bor nu alltså på Hiltons i New Jersey där vår kurs pågår hela dagarna, gårdagen anlände folk hela dagen men var rätt så ensam hela eftermiddagen/kvällen då min rumskamrat, som för övrigt är från tyskland, inte anlände förrän vid 22. Efter att ha varit vaken i närmare 24 h och haft en storm av olika känslor inombords så somnade man rätt så fort!!

Det jobbigaste med gårdagen var som väntat på arlanda när det var dags att säga hej då till familjen, var så sjukt jobbigt så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, är jobbigt till och med nu när jag tänker på det, men jag lyckades ta mig igenom det och jag kämpar på!!

Idag blev det en guidad tur till New York, the big apple, vilket var helt fantastiskt!!! Att stå på Time Square när mörket låg över oss och allt ljus lös upp, det var riktigt häftigt! Ska försöka få upp en bild på detta så fort jag har lagt in bilderna i datorn!!

Nehe kanske dags att få lite sömn, väckningen är 6.00 varje morgon och sedan väntar en lång kursdag...

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0