Storstädning

Pust och svett!! Är sjukt varmt uppe i mitt rum så det är ju verkligen inte att rekommendera att börja städa här!! Men D frågade om jag ville ha dammsugaren när den ändå var här uppe och klart jag tar den och sedan får jag världen ryck och börjar rensa i garderoben, slänger ut en massa kartonger, påsar etc som bara låg där och damma så nu har jag helt plötsligt en massa plats i den!!

Har fått dricka hyfsat gott kaffe för första gången i USA idag, vilket självklart var på Starbucks samt testat på frozen yoghurt.. Detta under vår promenad i Rio, vilken var väldigt mysigt då vi gick runt vattnet. Typ den enda lilla sjö jag sett hittills i detta område, saknar sjöarna där hemma!! I denna värme är man verkligen i behov av att ha en sjö i närheten som man kan svalka sig i men icke sa nicke... Michaela får gå runt och svettas om hon ska vara ute!!

Blev en shoppingrunda idag, kanske mer en planerat men vad gör det?! Kom iaf undan rätt så billigt måste jag säga!! Lär ju ha kostat nästan dubbelt så mycket hemma i Sverige... Men köpte bland annat en till fotoram (så nu kan jag snart få upp dem på väggen), två träningslinnen, två träningsbyxor, två tröjor och ett par flipflop. Tror att jag hamnade på ca 140 dollar (ca 925 kr), vilket jag måste va nöjd med. Hemma är ju träningskläder svindyrt!!

Har läst ut da Vinci koden idag så nu måste jag väl påbörja en ny bok snart!

Imorgon bär det av till gymet för att registrera mig samt träna lite, jag hoppas att det går så pass smidigt att jag kan gå på ett träningspass direkt, vore skönt för kroppen!

Fick bilder av mamma idag från i Midsommar så måste ju visa några av dem!!




Kommer att sakna mina syskon under det här året!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0