Rio

Ska snart bege mig iväg till Rio med D och J för en liten promenad runt där innan det blir allt för varmt ute.

Igår åkte vi till Lakeforest mall för att titta runt där samt så tog D mig till Rockville för att visa mig vart social security office ligger så att jag vet hur jag ska hitta dit i veckan. Måste nämligen åka dit för att fixa mitt social security number, man måste ha ett sådant för att till exempel kunna öppna ett bankkonto här.

Hade inget speciellt inplanerat igår så jobbade på kvällen... eller jobbade och jobbade, jag och J lagade taco och såg på Alvin och gänget så var en ganska slapp lördagskväll. Idag är jag dock ledig hela dagen men planerna är lite oklara för eftermiddagen/kvällen. Måste iväg och handla lite träningskläder och en fotoram men sedan skulle jag vilja gå på bio med vet inte om jag har någon lust att göra det själv, är svårt när man inte känner så många än så länge och de få jag känner är typ upptagna idag så kanske får bli bio själv...

Är det konstigt att gå på bio själv? Jag har aldrig förstått andra tidigare som gått på bio själv men det kanske inte är så konstigt, man ska ju ändå inte prata med varandra men samtidigt kan det kännas ensamt att inte ha någon sittandes bredvid som man känner.. Haha jag kanske överanalyserar det här nu!!

Måste komma ut och börja träffa lite folk, lite tråkigt att det är en hel månad kvar innan nästa aupairmöte, där lär man ju träffa en del...

Måste göra mig iordning innan vi ska åka!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: The Age

Jag har gått på bio själv och det var jättemysigt!

2011-07-25 @ 10:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0