Myskvällar

Har haft två alldeles mysiga kvällar på rad!

I måndags blev det middag i gamla stan med elin och carro, italiensk mat och vin, me like! En massa prat och ritande på servetter, kan ju inte bli bättre! Sedan blev det fika med en underbar utsikt!

Igår blev det middag hos lina, god mat och fruktsallad bjöds det på och mycket trevligt sällskap!

Kommer att kännas tomt utan alla här hemma! I will miss you all!!

Tandläkarbesök blev det idag, inga hål denna gång heller, tackar för den! Skulle inte va så kul om jag skulle bli tvungen att borra lite i tänderna nu precis innan jag ska åka! Ikväll blir det att klippa sig, gäller att ligga i och hinna med allt innan det bär av.

Fick igår veta att jag bara får ha med mig en resväska och inte två, vilket jag hade räknat med! Har ingen större lust att betala extra för en resväska så ska försöka pressa ner allt i en väska, vi får väl se hur det kommer att gå! Känns mer värt att köpa en resväska där borta sen och betala extra för den på resan hem nästa år! Får helt enkelt köpa mig en ny garderob i USA!

Snart dags för en löparrunda innan det bär av till jobbet! Skönt att börja jobba 13 idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0