Maryland

Är nu äntligen på plats i det som jag ska kalla mitt hem för det kommande året och första natten gick väldigt bra!

Flygresan till Washington gick förvånansvärt fort och sedan väntade 1,5 h bilresa till Montgomery Village. Väl på plats så gick vi ut och åt och OM vi åt! Det är sjukt stora portioner i detta land!! De vill verkligen att man ska gå upp i vikt!

Alltså jag och säkerhetskontroller går inte ihop. Jag blir alltid stoppad och de måste undersöka mig eller mina saker, på flygresan till New Jersey så kontrollera dem mig och på resan till Washington så ville de göra något med mina händer, vet fortfarande inte vad de gällde men jag fick sedan fortsätta och gå ombord på planet..

Det är så sjukt många nya intryck att ta in nu så huvudet snurrar runt runt och man blir helt slut men trots detta så lyckas jag inte sova så länge, visst får väl ändå 7 timmars sömn men önskar att jag någon gång kunde få några timmar till...

Är mycket som kommer att hända de kommande dagarna men jag hoppas på att jag snart kommer in i allt, men lär ju troligen ta tid innan det sker...

Lovade ju att visa lite bilder så får bli från besöket i New York!!


Missa inte frihetsgudinnan i bakgrunden!!










Ska nog ta mig en promenad runt området nu och se hur allt ser ut!!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Pramis

Fina bilder! Det ser varmt ut! Här är det dåligt väder så njut :)

2011-07-16 @ 09:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0