Just keep on walking...

Igår var jag fruktansvärt trött, tog mig en sovmorgon och slöade enda fram tills J kom hem. Pratade även med Elin på Skype vilket var jätteroligt!! Skönt att skype funkade riktigt bra för en gångs skull (måste va något fel på min familjs skype, inte min) och vi hann prata rätt så länge innan det plötsligt bröts, men det är sånt som händer. Det gjorde mig iaf glad att prata med henne!

Det blev en "pizza and movie"-night igår då D hade en vän på besök, så var trevligt! Var dock fortfarande väldigt trött så var rätt så glad när filmen äntligen var slut och jag kunde gå och lägga mig, ville ju inte gå ifrån mitt i filmen. Man måste ju se klart en film man har påbörjat!!

Idag så har jag inte ens börjat jobba än, D ska iväg ikväll istället så börjar inte jobba förrän ca.16.30 så det är ganska nice! Ska iofs jobba till 03.00 men det låter värre än vad det är. J går och lägger sig vid nio tiden och sedan kan jag bara slappa tills jag vill gå och lägga mig. Ganska skönt att kunna sova när man jobbar!!


Imorgon blir det en tidig morgon. Kl.5.00 ska jag befinna mig vid Shady Grove metro station för att där bli upphämtad av Karolina. Vi ska sedan bege oss till Emma för att från henne sedan ta oss till Virginia beach. En heldag med bad och sol väntar på oss, är väldigt efterlängtad måste jag säga!! Jag ser verkligen fram emot det och hoppas verkligen på att solen tänker hålla sig framme även imorgon. Vore lite komiskt om den nu efter dessa veckor helt plötsligt skulle försvinna bara för att jag ska ta mig till stranden för första gången här.

Ska försöka ta lite foton imorgon också, är väldigt dålig på det här med fotograferande men antar att jag måste skärpa mig!! Ska verkligen försöka!

Borde kanske äta lite lunch, skulle ha behövt äta den för ett tag sedan men då var jag ute och for så hade inte tid. Kanske finns några rester kvar i kylskåpet....


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var riktigt skoj med en pratstund :D måste göras om!

2011-07-31 @ 08:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0