Hawaiifest

What a weekend!! Jag tror nog att jag fått bästa starten på det här året om man ser till den sociala delen. Har inte hunnit umgås så jättemycket med familjen än och nu har D åkt på affärsresa, men J är hemma igen så nu ska jag fokusera på att lära känna honom och få honom bekväm med att ha mig runt sig.. Vi har finbesök av grami and papi de här dagarna så jag har kastats in i det direkt och får träffa alla men det är bara bra!!

Men åter till helgen.. I fredags tog vi metron in till DC och Chinatown för att köra en pubrunda, dock blev den inte så lång då det slutade med ett pubbesök och sedan snurra runt i chinatown någon timme för att sedan vänta på metron i en halvtimme. Inte det vi hade tänkt oss men kvällen var trevlig ändå och jag fick möjlighet att se mig omkring!


First night out in DC!!

Igår blev det ett besök till the mall och där införskaffades en adapter så nu är datorproblemet löst samt ett par träningsskor så nu är jag så redo att börja träna igen!
Sedan for vi iväg till Virgina för att besöka två svenska vänner till Johan och om vi blev överraskade!! De hade anordnat en Hawaiifest som var helt underbart dekorerad och underhållande! Det blev ett gäng drinkar och shots under kvällen men mår ändå förvånansvärt bra idag!










The new girl has a new name!

Till frukost idag åt jag min första american pancake with chocolate crisp, riktigt gott!!

Just nu känns det verkligen som att jag kommer att trivas bra här men jag får avvakta och se vad som händer, men det ser lovande ut och jag ska göra allt för att detta ska bli en så bra tid som möjligt!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0