Filmmys

Sista arbetsdagen gjordes igår och det kändes både bra och lite sorgligt, kommer att sakna barnen en hel del men sånt är livet.. livet går vidare, jag bjöd dem iaf på lite glass innan jag begav mig!

Igår blev det middag och filmmys hemma hos min kära Carro. Kändes väldigt konstigt att säga hej då... Tror att jag är på väg att fatta att jag ska åka nu, har ju inte riktigt gjort det innan...

Men är fortfarande väldigt lugnt och nu laddas det upp för grillfest med tjocka släkten idag, lär bli sjukt varmt denna sommardag!!

Ananaspajerna är iaf klara så har bidragit lite grann! Kanske borde hjälpa till lite mera nu!! Är tur att jag har såna underbara föräldrar som fixar och trixar med allt!!

Två jävla dygn kvar, är helt sjukt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0