Dumleklubbor!

Fredagskväll - äter dumleklubbor som jag fått av dessi, spelat yatzy med familjen och tittar på delar av dirty dancing... ganska skön fredagskväll!

Fick bli en sväng till skhlm idag i den klibbiga värmen men har nu iaf införskaffat resväskor, hårfön och lite andra småsaker. Innan shoppingrundan va markus och cissi här på lite lunch, roligt att jag hann träffa dem en gång till innan jag far iväg!

Längtar till morgondagens skansenbesök med carro, mys!! kanske borde sova så man orkar upp imorgon bitti?

Börjar bli klar med projektet, har bara en del kvar att skriva men måste fundera lite mer på den innan jag kan sätta ord på det hela. I övrigt är projektet klart vilket känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0